Let’s connect!

"Voor jou"

FAQ

  • Waarom moet ik voorafgaand aan de intake al formulieren invullen?

    Door voorafgaand aan de intake de tijd te nemen om bij je klachten en medische geschiedenis stil te staan, komen er vaak weer dingen naar boven die je eigenlijk al zo ‘normaal’ bent gaan vinden, dat je het bijna zou vergeten. Alle puzzelstukjes zijn voor mij belangrijk. Hoe meer ik van je weet, hoe gerichter we op zoek kunnen gaan naar de oorzaak. Neem dus de tijd voor het invullen. Wees gedetailleerd, maar ook concreet en onthoud ‘niets is fout’!

  • Wat doe je met mijn intakeformulieren?

    Ik gebruik de door jou ingevulde antwoorden alleen om een gedetailleerd beeld te krijgen van de situatie. Vanzelfsprekend ga ik heel zorgvuldig om met jouw gegevens en volg ik de regels van de privacywetgeving (AVG).

  • Kunnen de consulten ook online?

    Zeker! Consulten kunnen online van maandag t/m donderdag.

  • Krijg ik een gedeelte van mijn consulten vergoed van mijn zorgverzekeraar?

    Die mogelijkheid is er zeker! Maar let op, dit geldt alleen als je aanvullend verzekerd bent en voldoet aan alle voorwaarden die beschreven staan bij ‘Vergoedingen’.

  • Werk je samen met andere therapeuten/artsen?

    Zéker! Samen weten we meer! De praktijk is gevestigd in een klein gezondheidscentrum waar iedere collega zijn/haar eigen specialiteit heeft.
    Ook heb ik regelmatig contact met een reguliere huisarts. De orthomoleculaire geneeskunde is namelijk geen vervanging van de reguliere geneeskunde, maar juist een mooie aanvulling. Op deze manier leren we van elkaar en verwijzen we naar elkaar door als blijkt dat dat wenselijk is.

  • Moet ik iets meenemen naar het consult?

    Ik raad je aan om een notitieboekje mee te nemen als je op consult komt. Ik deel veel informatie en praktische tips met je. Deze kan je meteen na afloop van het consult toepassen.
    Als je in het jaar voorafgaand aan de intake al reguliere/alternatieve onderzoeken hebt laten doen, dan is het voor mij van toegevoegde waarde om dit in te zien. Wellicht kunnen we hier nog bruikbare informatie uit halen. Dit is natuurlijk geen vereiste.

  • Wanneer wordt mijn webshoporder verstuurd?

    Voor bestellingen die vóór de middag worden geplaatst, proberen wij deze dezelfde dag nog te verwerken en te versturen.
    De levering zal doorgaans 1-2 werkdagen later plaatsvinden.
    Plaats je een bestelling in het weekend? Dan wordt deze meestal de volgende werkdag verwerkt. Het kan zijn dat je geluk hebt en dat deze op zaterdag wordt verstuurd, maar dit is niet beloofd.

    Je pakket wordt verzonden met PostNL en bij verzending ontvang je een track & trace code, zodat je je pakket kunt volgen!

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van reden, de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Om je herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaardlevering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor de levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of wanneer je hebt aangetoond dat je de goederen hebt terug gestuurd. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

  • Is er sprake van garantie?

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument in alle redelijkheid mag verwachten.

  • Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur mij een berichtje en dan beantwoord ik hem alsnog!